Často kladené otázky (FAQ)

Kde môžem nakúpiť?

1. Momentálne si vieš objednať tovar len cez náš e-shop www.aziana.sk.

Doprava

2. Možnosti dopravy a doručenia:

3. Ako dlho trvá doručenie?
Tovar doručujeme štandardne 1-2 pracovné dni od prijatia objednávky. V prípade osobného odberu na našich výdajných miestach do 2 hodín od prijatia objednávky.

Platba

4. Ako môžem zaplatiť za tovar?
  • online platobná brána GlobalPayment,
  • platba kartou,
  • platba v hotovosti pri prevzatí tovaru.

5. Akceptujete aj stravovacie karty a gastrolístky?
Nie, momentálne neakceptujeme tieto formy platby.

Reklamácia

6. Do akého časového rozmedzia môžem reklamovať tovar?
Ideálne čo najskôr od prevzatia tovaru. Maximálne 30 dní od dňa prevzatia tovaru.

7. Kam mám poslať reklamáciu?
Formulár pre reklamáciu a iné otázky/sťažnosti posielaj emailom na: [email protected]. Formulár nájdeš tu.

8. Kam mám poslať tovar na vrátenie/reklamáciu?
Tovar zabal tak, aby sa čo najviac predišlo jeho poškodeniu pri preprave, ideálne v pôvodnom obale. Adresát: Aziana.sk, Duc Pham Anh, Košická 6, 080 01 Prešov, kontakt: +421 918 232 809, email: [email protected].

9. Ako dlho trvá proces reklamácie?
Štandardne proces reklamácie trvá 30 dní, avšak budeme sa ju snažiť vyriešiť, čo najskôr.

10. Ako prebieha vrátenie peňazí?
Po potvrdení reklamácie/vrátenia tovaru ti pošleme určenú sumu na účet, ktorý si zadal na reklamačnom formulári.

Tovar

11. Odkiaľ pochádzajú vaše produkty?
Väčšina našich produktov pochádzajú priamo z Ázie a cestujú tisíce kilometrov, aby sa dostali až k tebe – nech si môžeš vychutnávať Áziu priamo u seba doma.

12. Ako správne skladovať vaše potraviny?
Potraviny skladuj na suchom mieste bez priameho slnečného žiarenia – viď na obale každého produktu.

bg20 bg21 bg10 bg19 bg2